Permanentnie szkolimy się i zgłębiamy tajniki wiedzy, by móc jeszcze lepiej, pewniej i szybciej naprawiać Państwa samochody.
Każdego klienta traktujemy szczególnie, wykonując zlecone naprawy uczciwie i fachowo.

Filtry dpf/fap

400 ZŁ - wyłączanie obsługi filtra w oprogramowaniu sterownika.
PROMOCJA 600 ZŁ- kompletne usunięcie razem z filtrem cząstek stałych

Filtr cząstek stałych stał się nieodłącznym elementem współczesnych samochodów z silnikiem Diesla. Wmontowany obok katalizatora ma za zadanie wyłapywanie cząstek sadzy.

Stopień zanieczyszczenia filtra jest monitorowany przez komputer i gdy przekroczy ustaloną wartość zostaje automatycznie oczyszczony poprzez rozgrzanie do bardzo wysokiej temperatury. Niestety w warunkach dużego natężenia ruchu lub w przypadku krótkich przejazdów automatyczna procedura dopalenia okazuje się niewystarczająca. Częste załączanie się procedury oczyszczania filtru skutkuje większym zużyciem paliwa oraz może prowadzić do rozrzedzania oleju silnikowego przez paliwo. W skrajnych przypadkach następuje pełne zapchanie filtru i unieruchomienie pojazdu. Również pogorszenie właściwości oleju silnikowego może powodować uszkodzenie silnika. Dlatego warto zdecydować się na profesjonalne i szybkie usuwanie DPF w Warszawie w naszym serwisie samochodowym.

Oferujemy usługę usunięcia filtra cząstek stałych DPF/FAP. Specjalistyczne usuwanie filtrów DPF to gwarancja wysokiej jakości i zadowolenia naszych klientów. Dlatego zachęcamy do skorzystania z naszych propozycji w tym zakresie. Przy usłudze usunięcia filtra oferujemy usługę chipp tuning za połowę ceny.

Plusy usunięcia filtra cząstek stałych:

  • zmniejszone spalanie

  • zwiększenie mocy silnika

  • zwiększenie żywotności silnika

  • dłuższa eksploatacja oleju silnikowego

Przy okazji zwracamy uwagę, że na proces zapełnienia filtra cząstek stałych negatywny wpływ mają miedzy innymi:

  • krótkie przejazdy,

  • jazda w dużym natężeniu ruchu,

  • stosowanie niewłaściwych olejów silnikowych,

  • nierówna kompresja na poszczególnych cylindrach (dla wyrównania kompresji zalecamy płukanie układu olejowego),

  • zanieczyszczenie układu wtryskowego.

Strona korzysta
z plików Cookies.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie.