
Komputerowa diagnostyka

Filtry dpf/fap

Chip tuning

Skrzynie automatyczne

Układ chłodzenia

Zawieszenia

Hamulce- diagnostyka i naprawa

Silnik i skrzynia biegów

Elektryka samochodowa

Klimatyzacja samochodowa

Naprawa wydechów

Diesel serwis

Naprawy blacharskie

Samochody hybrydowe
Filtry dpf/fap
400 ZŁ - wyłączanie obsługi filtra w oprogramowaniu sterownika.
PROMOCJA 600 ZŁ- kompletne usunięcie razem z filtrem cząstek stałych
Filtr cząstek stałych stał się nieodłącznym elementem współczesnych samochodów z silnikiem Diesla. Wmontowany obok katalizatora ma za zadanie wyłapywanie cząstek sadzy.
Stopień zanieczyszczenia filtra jest monitorowany przez komputer i gdy przekroczy ustaloną wartość zostaje automatycznie oczyszczony poprzez rozgrzanie do bardzo wysokiej temperatury. Niestety w warunkach dużego natężenia ruchu lub w przypadku krótkich przejazdów automatyczna procedura dopalenia okazuje się niewystarczająca. Częste załączanie się procedury oczyszczania filtru skutkuje większym zużyciem paliwa oraz może prowadzić do rozrzedzania oleju silnikowego przez paliwo. W skrajnych przypadkach następuje pełne zapchanie filtru i unieruchomienie pojazdu. Również pogorszenie właściwości oleju silnikowego może powodować uszkodzenie silnika. Dlatego warto zdecydować się na profesjonalne i szybkie usuwanie DPF w Warszawie w naszym serwisie samochodowym.
Oferujemy usługę usunięcia filtra cząstek stałych DPF/FAP. Specjalistyczne usuwanie filtrów DPF przez naszą firmę to gwarancja wysokiej jakości, którą potwierdzają liczne opinie i referencje naszych zadowolenych klientów. Dlatego zachęcamy do skorzystania z naszych propozycji w tym zakresie. Przy usłudze usunięcia filtra oferujemy usługę chipp tuning za połowę ceny.
Plusy usunięcia filtra cząstek stałych:
zmniejszone spalanie
zwiększenie mocy silnika
zwiększenie żywotności silnika
dłuższa eksploatacja oleju silnikowego
Przy okazji zwracamy uwagę, że na proces zapełnienia filtra cząstek stałych negatywny wpływ mają miedzy innymi:
krótkie przejazdy,
jazda w dużym natężeniu ruchu,
stosowanie niewłaściwych olejów silnikowych,
nierówna kompresja na poszczególnych cylindrach (dla wyrównania kompresji zalecamy płukanie układu olejowego),
zanieczyszczenie układu wtryskowego.